not even yet

peeps , mesti korang ada jugak benda yang nk buat even sorang diri or dengan kawan-kawan kan ? aku nie sometimes suka p mana-mana sorang-sorang. menurun ayah aku lettew. ^^' ayah aku selalu kata if p sorang-sorang senang , tak payah pikiaq pasaii orang lain dah, dulu masa my dad bujang he always alone doings everythings. Lelaki tak pa laa , nie aku permpuan mak aku pulak jenis risau keterlaluan . haha . besa laa naluri ibu kan ? lain-lain , ada yang lepas , ada yang tak sangat but ada yang kongkol terus . huh , nasib baik my mom tak macam tue , kongkol . giler baby doh . so far, aku dari dulu teringgiinnn nak p bercuti ka pulau-pulau or what so ever. i want do it ALONE ! mostly kawan-kawan aku cakap gilo ka apa hang nie ? is it gila ? huhu , one of my friends cakap he damn likee all these crazy things yang aku teringinn nak buat nie . and mybe one day we both will go travel . sometimes when we used to IM we keep imaging that we were travel around the world without knowing people around us. cool ahh ! dulu masa kecik-kecik aku selalu tengok mak salleh dok kayuh basikal , then im asking my mom . she told me that mat salleh selalu himpun duit and cuti lama-lama kadang ada yang sampai bertahun , going travel around the world . it too awesomeee .



1. camping. people cakap bila study ipt mesti ada program macam nie. so far , yang memang ada. tapi hat berprogram. sumpah aku tak suka , if boleh aku maw p dengan kawan-kawan and buat program sendiri. no rush. no fun laa , nk buat hat hat nie ada time dia. baik stay rumah lagi syiokkk der.




2.climbing mana-mana gunung or what ever. takat laa nie , aku climbing tangga nk p kelas jaa. huhu. please laa , bila masa nie nak tiba. nk naik gunung kinabalu . T-T syiokk oo tengok depa climbing gunung, aku gunung jerai pun tak pernah. hanya lalu saja.terLOLOLOL ! haha . tunggu hang weyy gunung jerai sem depan aku p sorang-soramg kalau depa takmaw p dengan aku. oke 




3.island.hat nie yang syiokk. pantai , pasir , pokok kelapa ahh syiokk laa weyy. :D boleh berangan oo kalau dok jalan-jalan kat sini. more comfortable dari p mall yang hingar , jalanraya hat penuh dengan kereta. ohh shitt!


4.belayar. damn ! awesomee . kalau aku kaya maw beli sebiji kapal , maw p belayar . haha . awesomee bahaii . tambah-tambah if p ramai-ramai , tak kira laa p dengan family kaa kawan-kawan kaa nohh . ^^



5. snorkelling. imaging that we swimming sambil tengok keindahan dalam laut. punya laah ada bagai-bagai kat dalam laut nuhh , aish . seriusly ,




one dayy , aku akan buat semua nie before i had my grad . haha . actually , its just a little bit from what i want to do.well , insya'allah ,


*  ''If you love somethings , let it go. If it comes back to you , its yours forever. If it doesnt , then it was never meant to be. ''           
  :')





No comments: