totally torn

ok fine . aku laa nie tacink kuat . seriusly , aku heart broken :'(  back off .


                                                                     
don't worry girl be happy , :'D


fine . im trying to think positive and more positive. i'm 19 right ? all this shit is no need laa weyy . huhu . penyedap hati nohh ,
aku bab hati ke hati jarang laa nak cakap dengan sebarangan orang sebab aku payah nak percaya dekat orang even budak tue yang paling rapat dengan aku. seriusly , i don't know why . mesti terasa gila kawan2 aku kalau baca nie . sorry guys . :')

one of my friends cakap ,

        "pengalaman mematangkan hidup dan yakinlan Allah akan bagi yang lebih baik dari apa yang Dia hilangkan dari kita. Jangan sedih. Nie baru dugaan kecil Dia bagi dekat hang. Itu peluang hang untuk lebih dekatkan diri kepada Allah. Cuba hang fikirkan apa hikmahnya.
Aku yakin ada kebaikan dari apa berlaku nie ."


Life moves pretty fast. If you don't stop and look around once in a while, you could miss it - Ferris Bueller



                                                       

No comments: