carzy things i want do once of my life ,


pernah tak fikir nk buat somethings out of your mind ? aku pernah and always , HAHA . if benda tue jadi , surely aku akan ingat sampai bila-bila . muahaha ! that time aku agak mesti agak kejam , and people mesti cakap that girl must be crazy , -,-


that time i want ,

     * p bukit-bukit mana , nak jerit puas-puassss ! 
     * scream to my crush how much i like himm ! aww , wahaii muhd tettt bin tett , i like u . tett ! haha
     *  i don't care that time if my face looks stupid . LOL
     * laugh histerically , people usha ? who care , :p
     * cry . yes , i want let it out . biaq p lencun baju pun takpa , haha
    * that time aku bagi taw haters aku apa aku rasa that day , xD




* nak p holidayy , for sure sorang-sorang . haha . suka hati lahh nak buat apa , sorang-sorang kan ?
* nak p berenang puas-puas , if p swimming pool . aku nak sewa sehari suntuk , lol
* more , that day i will speak my mind in class . biaq betuii ? that aku nak cakap sukahatiku ahh , 

 i dare myself to be 100% me , HAHA ! terlololololl ,




No comments: