i lied again

i lied. yeah , i lied to myself again and again. idiot huh ? and i'm tired to do that. that cause i realize i get nothing if lied myself. move on. that what i do lately. :) its because whatever i do i realize its never mean to you ,



*  i ask you 'ada facebook' ? when we just started meet. and kau jawab 'NO.' ohhyeah ? besok tue kawan aku bgtaw ehh dia ada facebook laa.. baru kenal tak kena bohong. lol. so far, aku tak ambik hati sebab mybe kau bohong bersebab kan ? aku kata kau tipu , then kau balas ' aku hide' kalau nak cari payah skitt. lol! the first i lied to myself. -.-

*  so far, that day your birthday kan ? aku saja lambat wish. konon nya , nak hg tengok nama aku dekat wall hg dok atas sekali . :) first , aku bagi big apple donuts aku post gambar aku makan a slice of cake dekat wall hg tulis 'happy belated birthday dude'. ouh , kau tak menghargai lansung! atleast kau cakaplah 'terimakasih'! tapi kau delete terus post tue.. then , malam besok tue birthday roomate aku. aku online buka newfeeds 'oh no! patut laa kau tak heran takat gambar 'a slice of cake' tue . sebab tak msuk perut hang pun. another girl bagi sebijik kek dekat hang. terasa taw dak ? :(

*  more ? pek broadband hang ada dekat aku sebab aku jual dekat hang bagi pihak kawan aku. so far, aku nak hantar sebelah siang. aku cakap aku p hantar dekat rumah sewa hang sebab aku ada hal dekat situ. kau balas kelas full. sampai petang, so far..nampak sangat BOHONG. that time kau text aku, aku dok rumah member aku. betuii-betuii depan rumah sewa hang, so terimakasih lah! bila aku tanya, dengan senang hati kau balas ' susah cakap dengan hang!' hmm, payah kan nak cakap dengan aku?  so, i lied again to myself cakap dia busy. malam tue hang nak ambik..aku p hantaq lepas hantaq kawan aku p kelas malam. hang cakap satt jaa. sebab dekat dengan rumah hang, taw dak malam ? aku sorang..even aku nie jenis agak berani, bila dok tempat gelap sorang, terabuq abeh laa berani aku tue wehh -.- aku nak kol hg suruh cepat , kredit pulak abeh :'( aku nak nangeh time tue, nasib ada kedai topup dekat situ..aku kol hang suruh cepat..aku nak nangeh, hg boleh kata tunggu dekat depan tmpat org ramai tue. awesome. maybe salah aku sebab tunggu tempat salah. tapi tak boleh ka hang maii awal sebelum aku ? rumah hg dengan situ 2 3 minit jaa. again...

3 jaa ? ada lagi , malas nak taip aihh.. heh..i will never be the same. i won't lie myself again! i don't want be an IDIOT.  :')



but , mmm.. i always say these word 'but'...

 sometimes .. bila hang 'baik' dengan aku. aku akan lupa apa yang hang bohong aku. that my weakness.
but bila ada somethings happen baru-baru nie i realize i ter'forget people who love me. i'm sorry :(  i never mean to do that. since that day..i promise i will appriaciate poeple who love me..i will change my self..

p/s * stop wasting your time on people who don't love you .




No comments: