hey you !

haii , :-)

   to the one i loved ..




hoii , aku dah letih dengan game nie . its been a years . :/  kawan aku kata tak kan hang still nak tunggu dia ? aku diam jaa , tunggu ? entah . forget you ? don't know . between waiting and forgetting . both are painful , but don't know which to do its more painful . mabye aku jaa yang berharap kut .. engkau tak .. so , last night dream againn . heshhh , hat nie hang sememangnya meng'ignore aku seteruk-teruknya . setahuin lebih dah macam nie , seeloknya aku mengalah . aku belajar jadi ikhlas . i'm trying even its hard .

aku taktaw macamana nak berdepan dengan hang , memang lah hang cakap 'aku chill jaa' . the problem now 'i not lah' . sebab tue bila nampak hang , mesti aku akan p tempat bertentangan dengan hang . 

aku tak boleh nak faham hang . i'm try , but more i'm trying the more i get hurt . susah kan nak serasi ? maybe i should back off  and stay away from you . social network yang buat aku dekat dengan hang dan buat aku jauh dari hang . why ? hang suka buat aku tertanya-tanya , eyya laa .. 




'' it hurt's to see someone you love ignoring you , it also hurt to see that he doesn't feel your love. but it hurt's even more to know that he love's you too , and just doesn't want you know . "





No comments: